Zakelijke telefonie voor bedrijven die hun productiviteit en efficientie willen verhogen !
Communicatie dat verder gaat dan zakelijke telefonie standaard. Advanced biedt extra functies zoals: Videoconferenties, bellen via de webbrowser, flexplekken, website live chat en call en contactcenter functies.
Zakelijke telefonie advanced is de optimale oplossing voor bedrijven tussen de 50 en 2.000 mederwerkers. Zakelijke telefonie advanced is ook voor bedrijven die behoefte hebben aan meer communicatie mogelijkheden met hun klanten.
Onze functies
Alles wat u nodig hebt!
Conferenties web & video
Met meerdere mensen (intern/extern) telefonisch of via video vergaderen in een afgeschermde omgeving.
Bellen via de webbrowser
Gebruik uw webbrowser om te bellen of videogesprekken te voeren. Laat klanten contact met u opnemen direct vanuit de website.
Contact center en wachtrij
Biedt bellers een geavanceerde keuzemenu of hou ze vast in een overloop. Houdt overzicht van de wachtrij met contact center functies en wallboard.
Doorverbinden
Verbind gespreken door naar collega’s. Zet gesprekken in de wacht of parkeer ze.
Hotdesking / Flexplek
Biedt medewerkers een flexibele werkplek. Login op een willekeurige telefoon.
Gespreksopname
Neem gesprekken op en bewaar ze om ze later terug te luisteren.
Mobiel & desktop integratie
gebruik van mobiel, MAC en windows PC om te bellen middels de gratis Linkus APP
Bel- & huntgroepen
Laat meerdere interne toestellen & externe nummers simultaan, of in specifieke volgorde, overgaan.
En nog veel meer.
Muziek in de wacht, Paging/Intercom, gespreksovername, Begroetingstekst, Nederlandse teksten, Tijdschakeling.
Voer (video) conferentiegesprekken.
Met zakelijke telefonie advanced kun je audio en videoconferentie gesprekken, gewoon via de webbrowser zonder additionele software.
- Tot wel 100 deelnemers
- Desktop delen, bestanden delen
- Deelnemers uitnodigen met agenda (office365, outlook online, Google, ical)
- Organiseer webinairs
- deelnemen: via de webbrowser, via de app voor smartphones, via een intern toestel of inbellen via een externe telefoon
- Chat met deelnemers
Bellen via de webbrowser (WebRTC)
Zakelijke telefonie biedt bellen via de webbrowser, hierbij heeft u geen vaste telefoon meer nodig. Het enige dat u nodig hebt is een computer met een webbrowser (advies Chrome).
Het mooie van deze oplossing is dat er geen installaties van software nodig zijn om te kunnen bellen, chatten, videogesprekken te voeren en bestanden te kunnen delen. Het enige dat u hoeft te doen is via de webrowser in te loggen op uw eigen telefonie omgeving. Anytime anywhere.
- Locatie onafhankelijk
- Bellen, Videobellen & Chatten
- Screen sharing & File transfer
- status/aanwezigheid melding
- Call & contact center
- Klik om te bellen (click to call)