Functierijk telefooncentrale

Onze telefooncentrale is gebouwd op de laatste technieken en zit boordevol met functies die uw communicatie efficiënter doen verlopen. Alle functies zijn direct beschikbaar zonder dat u hier extra voor hoeft te betalen

Functierijk telefooncentrale

Onze telefooncentrale is gebouwd op de laatste technieken en zit boordevol met functies die uw communicatie efficiënter doen verlopen. Alle functies zijn direct beschikbaar zonder dat u hier extra voor hoeft te betalen

Onze functies

Alles wat u nodig heeft!

Doorverbinden

Verbind gesprekken door naar collega’s. Zet gesprekken in de wacht of parkeer ze.

Bel- & huntgroepen

Laat meerdere interne toestellen & externe nummers simultaan, of in specifieke volgorde, overgaan.

Gespreksopname

Neem gesprekken op en bewaar ze om ze later terug te luisteren.

Mobiel & desktop integratie

Gebruik van mobiel, MAC en Windows PC om te bellen middels de gratis Linkus APP.

Fax & Voicemail

Ontvang fax- en voicemailberichten direct in uw mailbox.

IVR en wachtrij

Bied bellers een keuzemenu om snel de juiste medewerker aan de lijn te krijgen, of hou ze vast in een overloop.

Conferenties

Met meerdere mensen (intern/extern) telefonisch vergaderen in een afgeschermde conferentieruimte.

Website bel button

Plaats een bel button op uw website en laat bezoekers u via de webbrowser gratis bellen.

En nog veel meer.

Muziek in de wacht, paging/Intercom, gespreksovername, begroetingstekst, Nederlandse teksten, tijdschakeling.

Gehost op eigen servers in Nederlandse datacentra.

Wij monitoren ons netwerk 24/7 en kunnen daarom een hoge bereikbaarheid garanderen.

Security & Privacy is een van onze topprioriteiten.

ALL-INCLUSIEVE TELEFOONCENTRALE FUNCTIES ZONDER EXTRA KOSTEN.

Onze telefooncentrale zit vol met toonaangevende technologie en geavanceerde mogelijkheden (400+ functies) waar u direct over beschikt zonder hier extra voor te hoeven betalen, o.a.:

  • Wachtrij functie
  • Keuze menu’s (IVR)
  • Muziek on hold
  • Voicemail
  • Gespreksopname (Callrecording)
  • Fax naar e-mail
  • Voicemail naar e-mail
  • Belgroepen
  • Mobile extensie (vast en mobiel rinkelen tegelijk)
  • Intercom/paging
  • Call pickup
  • Conferentie gesprekken (rooms)
  • Softclient (windows/macOS/android/iOS)
  • Tijdsturing (dagnacht schakeling)
  • Doorverbinden

Offerte op maat? We maken hem graag voor u?

Cloud PBX by Yeastar

De telefooncentrale is niet bedoeld als een one-size-fits-all oplossing. Gebouwd op de nieuwste cloud-communicatietechnologie en gehost in Nederlandse datacenters, zit deze cloud telefooncentrale vol met toonaangevende technologieën en geavanceerde mogelijkheden. Met Yeastar cloud heeft u maatwerk. Alle functies zijn direct beschikbaar in de cloudcentrale, u betaalt geen additionele licenties voor de opties, alleen een vast bedrag per gebruiker per maand. Daarnaast hebben wij geen lange contracten. U kunt als u wilt de cloudcentrale maandelijks opzeggen.

LINKUS DE SMARTAPP

De kracht van een vaste telefoon op uw mobiel. Neem uw werkplek met u mee. U bent bereikbaar op uw mobiele telefoon via het vaste (kantoor)nummer. Ook bij het uitbellen via de Linkus app stuurt u het nummer van kantoor mee. Degene die u belt ziet niet uw mobiele nummer, waardoor u deze privé kunt houden. Linkus APP komt gratis met Yeastar cloud PBX.

LINKUS DESKTOP CLIENT

Linkus Desktop Client geeft u toegang tot zakelijke telefonie-functies vanaf de desktop van uw computer. Het werkt op Windows en Mac en biedt een softphone, instant messaging, aanwezigheid status, delen van bestanden en CRM-integratiefaciliteiten (o.a. outlook en Google contacts). Communiceer en werk naadloos en efficiënt samen.

Gratis en veilige overstapservice

Bereken zelf uw prijs en merk uw voordeel. Overstappen naar onze telefooncentrale in de cloud is zonder risico’s met onze overstapservice. Wij regelen voor u de gehele overstap van uw huidige aanbieder naar ons datacenter. Wij spreken met u de gewenste datum en het tijdstip af, zodat uw migratie soepel zal verlopen en uw bereikbaarheid gegarandeerd blijft. Onze overstapservice is onderdeel van ons service pakket en het kost u niks extra’s. 

” Ik ben Corine en ik zorg ervoor dat uw overstap zonder problemen verloopt. ” 

Wat wij doen

Wij hebben onze service hoog in het vaandel staan en doen er dan ook alles aan om u de beste telefooncentrale te leveren die mogelijk is.

Uptime Garantie

Wij begrijpen dat bereikbaarheid een van de belangrijkste onderdelen van een bedrijfsvoering is. Daarom bieden we u het best mogelijk telefonieplatform en garanderen u een bereikbaarheid van 99,99%.

Secure Backups

We maken continue backups van ons netwerk en uw telefooncentrale. De backups worden altijd veilig op een ander netwerk opgeslagen. Indien nodig kunnen we het geheel binnen enkele minuten herstellen.

Safe & Secure

Ons netwerk is op alle mogelijke manieren beveiligd tegen ongewenste bezoekers.

Dedicated Support

Als u een probleem heeft of met een vraag zit, dan wilt u zo snel mogelijk geholpen worden. Daarom krijgt u bij Roger Telecom altijd direct iemand aan de lijn die u verder kan helpen. Komen we er telefonisch niet uit,  dan komt een van onze medewerkers graag bij u op locatie om u verder te helpen.

F.A.Q.

Veel gestelde vragen. 

Wat is de levertijd?

Onze telefooncentrales zijn on demand beschikbaar. U kunt al binnen 10 minuten uw eerste telefoongesprek voeren. 

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, u kunt al uw huidige telefoonnummers meenemen naar ons. Met onze overstapgarantie begeleiden we dit proces  geheel voor u. 

Wat is de contractduur?

Bij Roger Telecom geloven we dat als onze dienstverlening goed is, u geen reden heeft om weg te gaan. Daarom hebben wij geen langlopende contracten en kunt u dagelijks kosteloos opzeggen. 

Ons bedrijf groeit, kan de centrale uitgebreid worden?

Ja, onze centrales kunnen eenvoudig met u meegroeien. Indien de capaciteit niet voldoende is, kunt u de centrale door ons laten uitbreiden voor extra telefoonaansluitingen. Dit kunnen we direct voor u realiseren en u ondervindt er geen hinder van.  

Onverhoopt even wat minder medewerkers? Geen probleem, u kunt dan kosteloos het aantal aansluitingen naar beneden brengen. 

 

Blijf ik betalen als we minder medewerkers hebben?

Nee, bij ons betaalt u alleen voor de aansluitingen die u echt nodig heeft (Pay as you grow). Stel, u heeft een centrale met 20 aansluitingen besteld en uw organisatie gaat terug naar 15 medewerkers. Dan kunt u ons verzoeken uw centrale terug te brengen naar 15 en betaalt u vanaf dat moment voor 5 aansluitingen minder. Groeit u weer, dan kunnen we de centrale hier weer voor u op aanpassen. 

Wat zijn de gesprekstarieven?

Roger Telecom heeft in vergelijk met andere aanbieders gunstige gesprekstarieven. Binnen Nederland belt u voor € 0,015 naar vaste nummers en €0,069 naar mobiele nummers met een start tarief van € 0,05. 

Liever een aanbod inclusief afkoop van de gesprekskosten? Neem dan contact op met onze sales. 

Let op! Het ZZP pakket is reeds inclusief de gesprekkosten. 

Kan ik bij Roger Telecom onbeperkt bellen?

Onbeperkt bestaat niet. Elke aanbieder van onbeperkt bellen maakt gebruik van een Fair use policy of omschrijft harde minuten binnen de bundel. Immers geen enkele organisatie kan een goede dienstverlening geven als ze leveren onder hun kostprijs en dus verlies draaien.

Ook Roger Telecom kan u afkoop van gesprekkosten aanbieden. Met onze huidige lage gesprekstarieven is het natuurlijk de vraag of afkoop u daadwerkelijk voordelen biedt. Onze medewerkers rekenen het graag voor u uit.

 

Leveren jullie ook Telefoons?

Jazeker, Roger Telecom is leverancier van enkele gerenommeerde merken. Alle producten die wij leveren zijn door ons getest en op elkaar afgestemd. Zo kunnen wij u de beste dienstverlening en support geven. We leveren niet alleen draadgebonden en draadloze telefoons, maar bijv. ook headsets en (PoE) netwerkswitches.  

U kunt deze bestellen via onze webshop. 

 

Cloud? Maar waar is mijn telefooncentrale dan?

De cloud is eigenlijk niets meer dan iemand anders PC (server). Die het geheel voor u onderhoudt en up to date houdt. Roger Telecom beheert de telefooncentrales in Nederlandse datacenters.  Zo hebben we een datacenter op 100 meter boven NAP in de televisietoren van Lelystad. Dichterbij de cloud komt uw telefonie niet.