Neem contact op.

Heeft u vragen over onze diensten of heeft u support nodig dan staan onze medewerkers u graag te woord. Stel uw vraag via dit webformulier of stuur ons een e-mail. Liever persoonlijk contact? Bel ons dan gerust. U krijgt direct een medewerker aan de lijn die u kan helpen en al uw vragen beantwoorden. 

Email

info@rogertelecom.nl

Telefoon algemeen

085 – 018 521 8

Ons adres

Bolderweg 2, te Almere

Support

Ons support team is 24/7 bereikbaar

U heeft een vraag of een probleem, dan wilt u snel geholpen worden. Ons support team is 24/7 voor u bereikbaar. U kunt ons bellen of een support ticket via deze website openen. Zo kunt u het hele traject volgen.  

Bel: 085 –018 521 9

Ik ben Yordi, ik lever onderhoud en support en zorg er mede voor dat uw bereikbaarheid gegarandeerd blijft.

F.A.Q.

Veel gestelde vragen. 

Wat is de levertijd?

Onze telefooncentrales zijn on demand beschikbaar. U kunt al binnen 10 min. uw eerste telefoongesprek voeren. 

Kan ik mijn nummer behouden?

Ja, u kunt al uw huidige telefoonnummers meenemen naar ons. Met onze overstapgarantie begeleiden we dit proces  geheel voor u. 

Wat is de contractsduur?

Bij Roger telecom geloven we dat als onze dienstverlening goed is, u geen reden heeft om weg te gaan. Daarom hebben wij geen lang lopende contracten en kunt u dagelijks kostenloos opzeggen. 

Ons bedrijf groeit, kan de centrale uitgebreid worden?

Ja, onze centrales kunnen eenvoudig met u mee groeien. Indien de capaciteit niet voldoende is kunt u de centrale door ons laten uitbreiden voor extra telefoon aansluitingen. Dit kunnen we direct voor u realiseren en u ondervindt er geen hinder van.  

Onverhoopt even wat minder medewerkers? Geen probleem u kunt dan kostenloos het aantal aansluitingen naar beneden brengen. 

 

Blijf ik betalen als we minder medewerkers hebben?

Nee, bij ons betaald u alleen voor de aansluitingen die u echt nodig hebt (Pay as you grow). Stel u heeft een centrale met 20 aansluitingen besteld en uw organisatie gaat terug naar 15 medewerkers dan kunt u ons verzoeken uw centrale terug te brengen naar 15 en betaald u vanaf dat moment voor 5 aansluitingen minder. Groeit u weer, dan kunnen we de de centrale hier weer voor u op aanpassen. 

Wat zijn de gesprekstarieven?

Roger Telecom heeft in vergelijk met andere aanbieders gunstige gesprekstarieven. Binnen Nederland belt u voor € 0.015 naar vaste nummers en 0.069 naar mobiele nummers met een start tarief van € 0.05. 

Liever een aanbod inclusief afkoop van de gesprekskosten, neem dan contact op met onze sales. 

Let op. Het ZZP pakket is reeds inclusief de gesprekkosten. 

Kan ik bij Roger Telecom onbeperkt bellen?

Onbeperkt bestaat niet. Elke aanbieder van onbeperkt bellen maakt gebruik van een Fair use policy of omschrijft harde minuten binnen de bundel. Immers geen enkele organisatie kan een goede dienst verlening geven als ze leveren onder hun kostprijs en dus verlies draaien. 

Ook Roger Telecom kan u afkoop van gesprekkosten aanbieden. Met onze huidige lage gesprekstarieven is het natuurlijk de vraag of afkoop u daadwerkelijk voordelen biedt. Onze medewerkers reken het graag voor u uit. 

 

Leveren jullie ook Telefoons?

Jazeker, Roger Telecom is leverancier van enkele gerenommeerde merken. Alle producten die wij leveren zijn door ons getest en op elkaar afgestemd. Zo kunnen wij u de beste dienstverlening en support geven. We leveren niet alleen draadgebonden en draadloze telefoons, maar bijv. ook headsets en (PoE) netwerkswitches.  

U kunt deze bestellen via onze webshop. 

 

Cloud? Maar waar is mijn telefooncentrale dan?

De cloud is eigenlijk niets meer dan iemand anders PC (server). Die het geheel voor u onderhoudt en up to date houdt. Roger Telecom beheert de telefooncentrales in Nederlandse datacenters.  Zo hebben we een datacenter op 100 mtr boven NAP in de televisietoren van Lelystad. Dichter bij de cloud komt u telefonie niet.   

Stel een vraag:

Zit u vraag er niet tussen? Stuur ons uw vraag en we beantwoorden hem op werkdagen binnen 24 uur.