Defect & Retour

Hier vindt u extra informatie hoe te handelen bij beschadigde of defecte producten en ruilen en retourneren van producten.

Uw bestelling is beschadigd of defect bij aankomst

Het is vervelend als u iets besteld heeft dat beschadigd raakt tijdens vervoer. Wij willen dit graag oplossen. Meld u beschadigde bestelling aan op support@rogertelecom.nl U kunt uw product terugsturen naar onze service afdeling waar wij de klacht zullen behandellen. Na ontvangst van het product ontvangt u zo spoedig mogelijk een vervangend product of betalen wij uw geld terug.

De kosten voor retourzending zijn voor onze rekening en zullen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product worden teruggestort op uw rekening. Hiervoor hanteren wij het standaard verzendtarief van €6,50.

Uw bestelling is verkeerd geleverd

Indien u een verkeerde bestelling van ons heeft ontvangen, wordt uw bestelling kosteloos vervangen door het juiste product of de juiste hoeveelheid. 

De kosten voor het retour zenden zullen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product worden teruggestort op uw rekening. Hiervoor hanteren wij een standaard verzendtarief van €6,50.

U bent niet tevreden over uw bestelling

U kunt gebruik maken van de herroepingsrecht.

Het product is defect binnen de garantieperiode

Lees hier meer over de garantievoorwaarden en hoe te handelen.

Het product is defect buiten de garantieperiode

Wanneer uw product defect is buiten de garantieperiode, kan er geen aanspraak worden gemaakt op garantievoorwaarden. Neem contact met ons op en wij zullen voor u bemiddelen met de fabrikant. U bent natuurlijk altijd vrij om de fabrikant zelf te benaderen.