Kernwoorden in dit onderwerp: VoIP, Telefooncentrale in de cloud, Hosted telefonie, bellen via internet, ISDN stopt, IP telefonie, veilig overstappen.

Dat ISDN stopt is geen probleem maar een kans. 

Het feit dat ISDN stopt heb u misschien al opgevangen? Vanaf september 2019 is het in elk geval onherroepelijk afgelopen met ISDN. Deze traditionele manier van telefoneren gaat al sinds eind jaren ‘90 mee. Door de hoge onderhoudskosten en het feit dat heel wat bedrijven al naar Voice over IP zijn overgeschakeld, werd besloten met ISDN te stoppen.

Naar schatting zijn er nog meer dan 100.000 ISDN aansluitingen actief. Sommige partijen hebben over meer dan 1 miljoen, echter die cijfers trekken wij in twijfel. Feit blijf wel KPN stopt ermee….

ISDN stopt echt, tijd om over te stappen op VoIP

Gebruikt uw organisatie nog ISDN, bekijk dan is nu de tijd om over te stappen naar bellen over IP (VoIP). Met VoIP bellen kan uw organisatie de belkosten stevig verlagen en ook de integratie met andere applicaties vereenvoudigen. Het feit dat KPN met ISDN stopt moet daarom niet gezien worden als een probleem maar als een kans. 

Roger Telecom biedt u een telefooncentrale in de cloud. Deze telefooncentrale wordt door ons op eigen servers gehost in Nederlandse datacentra. Hierdoor bieden wij een stabiel, veilig en betrouwbaar telefonie platform aan onze klanten. U heeft hierdoor geen eigen telefooncentrale meer in huis nodig. Deze gehoste telefooncentreale biedt u meer flexibiliteit als het gaat om mobiele werknemers en thuiswerkers. Ook het integreren van meerdere vestigingen gaat eenvoudig met onze cloud telefooncentrale. Met een telefooncentrale in de cloud kunt u besparen, u betaald alleen voor wat u daadwerkelijk nodig hebt.

De kans is groot dat u nu nog een telefooncentrale in u bezit hebt die niet te hergebruiken is of dat het mogelijk maken van VoIP op uw huidige centrale een opittige investering is.  Een telefooncentrale in de cloud biedt hier een zeer goed alternatief voor. Het enige dat u nodig hebt zijn IP telefoons en zelfs daarvoor heeft Roger telecom een oplossing.

Bij cloud telefonie (wordt ook wel omschreven als VoiP, IP telefonie of bellen via internet), verloopt uw communicatie over het internet inplaats de verouderde koperlijnen. Dit kan meestal al over uw huidige internet verbinding.

Probleemloos overstappen van ISDN naar telefonie in de cloud

Roger Telecom helpt u probleemloos over te stappen van ISDN naar VoIP. Zodra u ons de opdracht geeft, zorgen wij dat uw overstap geruisloos verloopt, zonder dat uw bereikbaarheid in het geding komt. Wij zorgen ervoor dat uw huidige telefoonnummers zonder noemenswaardige onderbreking overgezet worden naar uw nieuwe communcatie platform.

Hoe u een overstap naar VoIP telefonie aanpakt? Dat leggen we uit in 5 stappen uit.

Stap 1: Inventarisatie

Stap 2: Offerte op maat

Stap 3: Zorgeloos overstappen

Stap 4: De overstap

Stap 5: Kwalitatief bellen over internet

 

Stap 1: Inventarisatie:

Overstappen van KPN ISDN naar VoIP is met de hulp van Roger Telecom dus zeer eenvoudig. Om u goed te kunnen helpen moet u natuurlijk eerst de behoeften van uw organisatie in kaart brengen. Heeft u hier moeite mee? Neem dan gewoon contact met ons op en wij komen graag bij u langs langs om samen met u de wensen in kaart kunnen brengen.

 

Stap 2: Offerte op maat

Na inventarisatie van de behoefte, kunt u zelf berekenen wat de kosten voor u zijn middels onze order en offerte tool, u heeft direct een duidelijke en overzichtelijke offerte op maat, welke u direct kunt bestellen of ons eerst in een uitgewerkte offerte aan te bevestigen. De offerte tool heeft geen verborgen regels, dat is onze belofte.

 

Stap 3: Zorgeloos overstappen

Gaat u akkoord met onze offerte? Dan kunt u nadat u de opdracht heb gekregen rustig achterover zitten, want wij regelen de rest. We gaan onmiddellijk aan de slag met alle voorbereidingen. Als eerste maken we de verhuizing (portering) van het telefoonnummer of nummers van KPN of een andere provider naar uw nieuwe telefonie omgeving in orde en treffende de voorbereidingen voor de nieuwe VoIP telefooncentrale. Daarnaast plannen we met u de datum voor het inrichten van de centrale en de daatwerkele overstap. We begrijpen als geen ander dat bereikbaarheid belangrijk is voor een onderneming, daarom zorgen wij ervoor dat uw overgang naadloos verloopt.

 

Stap 4: De overstap

Op de afgesproken dag zorgen wij dat uw telefoonnummers worden overgezet naar de telefooncentrale in de cloud. Overstappen van ISDN naar VoIP gaat snel en geruisloos. Binnen 2 minuten bent u  als klant weer bereikbaar op uw nieuwe telefooncentrale. Waarna uw organisatie kan gaan genieten van alle voordelen van VoIP Zakelijk en dit tegen een lagere prijs dan traditioneel bellen.

 

Stap 5: Kwalitatief bellen over internet

Gefeliciteerd, u kunt nu gebruik maken van alle voordelen van VoIP. Het feit dat ISDN stopt u snel ervaren als een zege. Uw organisatie bespaart aanzienlijk op de gespreks- en abonnementskosten, genieten van de nieuwste functionaliteiten en het draagt ook nog eens bij aan een betere klanttevredenheid en efficiëntere interne organisatie.

 

Houdt het dan na die 5 stappen op?

Nee, voor Roger Telecom houdt het dan eigenlijk niet op. Wij streven naar 100% klanttevredenheid, daarom blijven we in contact met u en zijn we altijd voor u bereikbaar. Geen dure service contracten want u neemt bij ons een dienst af, dan is het toch normaal dat u bij ons terecht kunt voor al uw telefonie vragen zonder er extra voor te betalen?

Wij streven naar 100% klanttevredenheid